REKLAMA
Znaleziono 104 wyników
Stadion Narodowy w Warszawie niekwestionowanym zwycięzcą spośród polskich projektów nagrodzonych w konkursie CEEQA 2012 INDUSTRY AWARDSartykuł
Pokaż artykuł
Stadion Narodowy w Warszawie niekwestionowanym zwycięzcą spośród polskich projektów nagrodzonych w konkursie CEEQA 2012 INDUSTRY AWARDS
 Stadion Narodowy w Warszawie niekwestionowanym zwycięzcą spośród polskich projektów nagrodzony...
W Warszawie najemcy stawiają na kampusy biuroweartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie najemcy stawiają na kampusy biurowe
W ostatnim czasie dużo uwagi poświęcono nowym wysokościowym budynkom biurowym, które zmieniają panoramę Warszawy i cieszą się zainteresowaniem ze strony najemców. Jak przeanalizowali jednak eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, dane rynkowe wskazują, że to projekty kampusowe były najpopularniejsze wśród najemców. W Warszawie kampusy stanowią ok. 10% zasobów nowoczesnej powierzchni biurowej, ale w I połowie 2024 r. aż 16% popytu dotyczyło właśnie tego typu projektów. Jakie kryteria musi spełniać projekt biurowy, aby zakwalifikować go do grona kampusów i z czego wynika ta popularność?
Ekspert wyjaśnia zmiany na rynku luksusowych nieruchomości premiumartykuł
Pokaż artykuł
Ekspert wyjaśnia zmiany na rynku luksusowych nieruchomości premium
Od lat rosną wymagania bytowe Polaków, korzystnie zmienia się też standard naszych mieszkań i domów. Kiedyś luksusem był garaż podziemny i winda z kryształowym lustrem, a dziś to panoramiczny widok na morze, osiedlowy park z basenem, ale przede wszystkim nasze dobre samopoczucie i integracja z otoczeniem. Coraz ważniejsze stają się więc unikatowe cechy wyróżniające luksusowe projekty, a zarazem wspierające zrównoważony rozwój, dbanie o zdrowie i wirtualny świat ich nabywców.
Luksusowe nieruchomości premium w Polsce. Ekspert wyjaśnia trendy w 2024 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe nieruchomości premium w Polsce. Ekspert wyjaśnia trendy w 2024 roku
Na polskiej mapie luksusu coraz szybciej przybywa ekskluzywnych adresów, które w ostatnim czasie okrzyknięto mityczną odporną na kryzysy "maszynką" od pomnażania kapitału, a także symbolem statusu, wysokiej jakości i dobrego gustu. Sprawdziliśmy więc – analizując dane rynkowe oraz towarzyszące im trendy, jak te slogany reklamowe mają się do rzeczywistości.
REKLAMA